Son Dakika
Cuma, 12 Mart 2010 | Anasayfam yap | Favorilerime ekle    
1 2 3 4 5 6 7
Papaya meyvesinin rahim, meme, karaciğer, akciğer ve pankreas kanseri hücrelerinin büyümesini yavaşlattığı ispatlandı.
Girebolu, tabiattan gelen bir şifa kaynağı... Ağrısız sancısız böbrek taşını eritiyor. Ayrıca, hipertansiyon, idrar yolu
Bir arkadar grubu "Karma Akademi"yi oluşturmuşlar. Fikirler, öneriler, tespitler, okumalar her şey karma bir şekilde ile
İktibaslar Haberleri
Modern köleleştirme operasyonu: Floridli diş macunu! Temiz kıyafetli figüran diş doktorlarının TV ekranlarından şiddette tavsiye ettikleri filanca diş macununun ana bileşenlerinden biri olan florid bir zamanlar fare zehiri olarak kullanılıyordu!
 
Anadolu'nun genetik çeşitliliğinin önemli bir doğal zenginlik olduğunu vurgulayan uzmanlar, ancak Türkiye'nin bu zenginliğe sahip çıkamadığını söylüyor.

 

Almanya, Amerika Birleşik Devletleri, İngiltere gibi ülkeler elektronik atıklarının söküm yokedilme işlemlerini kendi ülkelerinde yapmıyorlar. Nereye mi yolluyorlar? İşte cevabı...
 

Bilim adamları ekmeğin kenarlarının yemenin bağırsak kanserine karşı koruduğunu ortaya koydu.
 
"Yüzde yüz dana eti" diye satılan markalı et ürünlerinde yapılan araştırma bu ürünlerde de büyük sıkıntıların olduğunu ortaya çıkardı. Ünlü markalardan oluşan 93 farklı işlenmiş numunen tümünün beyanları "yalan" çıktı.

Ne iş yapsam ne iş yapsam diye düşünenler... Ne yesem ne yesem diye plan yapanlar... Doğal ürün kaldı mı ki diye soranlar... Bu haberi siz okumayınız...
 

 

 

 

Yeni bir araştırmaya göre, kızarmış patateslerin çoğu kızartılmadan önce, mısır yağına daldırılıyor. Peki bu ürünler tehlikeli mi? Tehlikeli ise neden?
 

 

Kanadalı doktorlar tuzu, insan sağlığı üzerindeki olumsuz etkileri nedeniyle "1 numaralı halk sağlığı düşmanı" ilan etti. Tuz hakikaten zararlı mı? Günlük doz ne kadar olmalı. Bizler ne kadar tüketiyoruz?
 
Yaz ve kış aylarında sofraları süsleyen meyve ve sebzelerin şekillerinin faydalı oldukları organlara benzediği bildirildi. Uludağ Üniversitesi Veteriner Fakültesi Besin Hijyeni ve Teknolojisi Ana Bilim Dalı Başkanı Prof. Dr. Mustafa Tayar, doğadaki tüm meyve ve sebzelerin sağlık açısından çok önemli vitamin ve mineraller içerdiğini söyledi.

 

Cevizin faydaları saymakla bitmiyor... Kalp sağlığı açısından büyük önem taşıyan doymamış yağ asitlerini yüksek düzeyde içeren cevizin, kolesterol birikimini ve damar sertliğini önleyici etkisi olduğu biliniyor.
 
Malatya Meyvecilik Araştırma Enstitüsü ve Atatürk Üniversitesinin ortak bir araştırma yürüttüğünü, bu çalışma sonunda kızılcık meyvesinin antioksidan özelliğinin çok yüksek olduğu hücreleri kansere karşı koruduğu tespit edildi.

Avrupa Birliği “akıllı gıda” adı verilen yeni tür besinlere yeşil ışık yakıyor. Bu teknolojide üretilen pizza, 100 derecede domates lezzetinde, 200 derecede ise ıspanaklı olabiliyor. Yani daha GDO derdi bitmeden şimdi bir de NANO derdi çıkıyor
 
Amerika'nın önde gelen haber kuruluşlarından "CNN" televizyonunda yayınlanan bir haberde İsrail'in dünya organ ticaretinin merkezi olduğu belirtildi.

Biri için sadece bir ma l kazanç olan endsütriyel ürünler bizim için sağlıksızlık demek. Birileri için varlık nedeni olan şeyler toplum için ölüm demek. Fazla söze gerek yok. Duyarlı bir insan tarafındna hazirlanmış kısa bir özet:
 
Peru’da yerliler verdikleri mücadeleyi kazandılar. Yerlilerin topraklarında madencilik ve enerji alanlarında yabancı yatırıma imkân tanıyan yasaların iptali için başlattıkları mücadelen zaferle çıktılar. Kongre yasaları iptal etmek zorunda kaldı. Nasıl mı?

 
Kırmızı biber içinde öyle maddeler barındırıyor ki her derde deva olduğunu söylesek yalan olmaz. İşte mucize her derde deva sebze: Yararı saymakla bitmeyen kırmızı biberin yarralarından bazıları

Bir arkadar grubu "Karma Akademi"yi oluşturmuşlar. Fikirler, öneriler, tespitler, okumalar her şey karma bir şekilde ilerliyor. "İlermelemek" amaç bu..
 
Hayırdır İnşaallah. Tarım Bakanlığı’nın başına taş mı düştü? Kamuoyunun önünde cereyan eden "gıda terörü"nü görmezlikten gelen Tarım Bakanlığı sözcülerinde önemli değişiklikler görülüyor. Tarım Bakanlığı, Gıda Hareketi’nin de önemli eleştiriler yönelttiği tebliği, yeniden değiştiriyor. Bakanlığı bu girişimini yerinde görmekle birlikte değişiklik taslağı kamuoyunun görüşü alınmadan yayınlamaması gerektiği konusunda ilgilileri uyarıyoruz.

Reklam da şişmanlatır mı demeyin. Araştırmalar, çocukları ile alışverişe çıkan ailelerin yüzde 82’sinin fazladan harcama yaptıklarını ortaya koymakta. Bunun nedeni, ailelerin, çocuklarının isteklerini reddedememesi ve ürünü çocuğunun isteğine bağlı olarak sorgulamadan satın alması. Nedeni ise reklamlar...
 

Şeker-İş Sendikası, Türkiye'deki "Nişasta Bazlı Şeker" üretimi ve bunun etkileri konusunda hazırladığı raporla ile önemli gerçekleri ortaya çıkardı. Rapora göre birçok gıda kullanılan şurup ve tatlandırıcılar GDO'lu mısırdan
 
Çin'n dillere destan zulümlerinden biri daha ortaya çıktı. Çin idamları organ nakli için kullanıyor. Çin'de her üç organ naklinden ikisi idam mahkumlarından yapılıyor. Ve alıcılar bir organ nakline 20 bin euro ödüyor.

 

DPÜ Fen Edebiyat Fakültesi Arkeoloji Bölüm Başkanı Prof. Dr. Nejat Bilgen, il merkezine yaklaşık 27 kilometre uzaklıktaki alanda geçen yıl yapılan kazıda, höyüğün güneydoğusunda bir yapının içerisindeki kapta bitki tohumları bulunduğunu bildirdi.
 
Lezzetiyle ünlenen Ankara simidinin yapımında pekmez yerine kullanılan yanık şekerin, kanser riskini arttırdığı belirtildi. Öte yandan GDO'lu susam kullanılma ihtimali de tüketiciyi tedirgin ediyor.

C vitamininin birçok kanser tedavisinin etkisini azaltabileceği bildiriliyor.
 

Osmaniye’nin Kadirli ilçesinde iki sitenin ortasına kurulan baz istasyonunun sökülmesi için açılan dava sonuçlandı. Mahkeme baz istasyonunun insan sağlığına zarar verdiği gerekçesiyle kaldırılmasına karar verdi.
 
Daha sağlıklı, daha mutlu hissetmek; yediklerinizi değiştirerek kendinizden ve sevdiklerinizden hastalıkları uzaklaştırmak istemez misiniz? Yanıtınız evetse Beyaz Unsuz Şekersiz Hamur İşleri’ni okumanızda fayda var...

Dört mevsimin yaşandığı coğrafyamızda kışın ve dolayısıyla kış mutfağının da özel bir yeri var. Mevsim için yapılan hazırlıklarla, kışın yetişen sebzelerin buluştuğu bu zengin mutfakta leziz bir mesai bizi bekliyor.
 
Papaya meyvesinin rahim, meme, karaciğer, akciğer ve pankreas kanseri hücrelerinin büyümesini yavaşlattığı ispatlandı.
 
Girebolu, tabiattan gelen bir şifa kaynağı... Ağrısız sancısız böbrek taşını eritiyor. Ayrıca, hipertansiyon, idrar yolu hastalıkları, kadınlarda rahim ve yumurtalık sorunlarına, erkeklerde ise prostat problemlerine faydalı...

Bir arkadar grubu "Karma Akademi"yi oluşturmuşlar. Fikirler, öneriler, tespitler, okumalar her şey karma bir şekilde ilerliyor. "İlermelemek" amaç bu..
 
Sağlık, güzellik ve temizlik alanında sirkenin faydaları saymakla bitmiyor! Bu yazıda okuyacağınız bilgilerle "hakiki sirke" hayatınızın vazgeçilmezi olacak...

Avrupa Birliği, genetiği değiştirilmiş organizmalı patatesin ekimine onay verdi. Çevreciler ayaklandı. AB komisyonun tavsiye kararına AB ülkelerinin uyması ise zorunlu değil...
 
Tarım ilacı, gübre, hibrit tohum, GDO, nano gıda ve katkı maddeleri bitki, hayvan ve insan yaşamı ile çevreyi tehdit etmeye devam ediyor. İşte iki ürkütücü örnek...

Tabii ürünlerden uzaklaştıran endüstriyel gıdalar sağlığı tehdit etmeye devam ediyor. Tehlikeli ürünlere şimdide meyve suyu diye satılan kanserojen katkılı ürünler eklendi. Hazır meyve sularında 2,5 ile 10 katı arasında miktarında kanserojen maddeye rastlandı.
 
GDO uzmanı ve Prof. Dr. John Fagan’ın iddiasına göre, çok uluslu şirketlerin Türkiye, Asya, Afrika’da GDO’lu ürünleri yaygınlaştırmak için çaba harcadığını söyledi

Fransız bilim adamları, evcil farelere çok benzeyen Afrika cüce faresi Mus minutoides'in dişilerinin XX değil, XY kromozomlarına sahip olduğunu belirledi.
 
Her yıl milyonlarca kişiyi öldüren sigaranın hücrelerde genetik değişikliğe de yol açtığı ortaya çıktı.

Sağlık Bakanlığı, Tarım ve Köyişleri Bakanlığı'nın yasa gereği incelemeden ruhsat verdiği beş ilacın içinde beyan dışı sentetik madde bulunduğu ve ürünlerin ölümlere bile neden olabileceği gerekçesiyle piyasan çekilmesine karar verdi.
 
Meclis'te bu hafta görüşülmesi beklenen biyogüvenlik yasa tasarısı gündeme düşen Balyoz planı yüzünden ertelenecek mi? Yoksa geçecek mi?
Sayfa: 1/46 - 545 kayıttan 1 - 12 arası
[1] 2 3 4 5 6 7 8 
Tarım Bakanı'nın GDO konusundaki açıklamaları inandırıcı mı?


 
Copyright © 2009 Sağlık ve Gıda Güvenliği Hareketi
Sitemizdeki bilgilerin her hakkı yazarı ve kaynağına aittir. Kaynak gösterilerek kullanılabilir
Yazılım ve Görsel Tasarım: İnforce Bilişim Teknolojileri